Hoe kan het ook anders dat ik, Nicole de food lover, een heel artikel wijd aan het Turkse eten? Twee weken geleden was ik aan het genieten van het zonnetje, de knappe Turkse mannen (oké, grapje) en het heerlijke eten! We zaten in een All-Inclusive hotel aan de Turkse rivièra, wat eigenlijk een soort food walhalla voor mij is: onbeperkt eten en dat drie keer op een dag. Tussendoor kon je ook nog genieten van allerlei snacks, Pide (heerlijk Turks brood met vlees en groenten) en koekjes. Man oh man, wat heb ik genoten! Daarom deze hele blogpost over - jawel - eten! Loopt het water bij jou ook al in de mond?